Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Η ΠΡΙΓΚΙΠΕΣΣΑ ΚΑΙ Η ΜΠΕΡΥ: ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙΑ KAI ENA ΚΑΛΟ ΣΠΙΤΑΚΙ (Φιλοζωική Γιαννιτσών)

Αναδημοσιεύουμε εδώ το ελπιδοφόρο μήνυμα που έρχεται από δυο σκυλάκια που έχουν ανάγκη. Ας τα αγκαλιάσουμε όλοι με αγάπη.


"Κάθομαι πάντα έτσι υπερήφανη γι'αυτό και τα κορίτσια με φωνάζουν Πριγκιπέσσα. Θα ήθελα πολύ να ξανασηκωθώ στα πόδια μου. Θα περιμένω με αγωνία μια πρόταση για υιοθεσία ή έστω καροτσάκι για να τρέξω και εγώ για λίγο πάλι"

Πριν από δύο χρόνια ήμουν ένα χαρούμενο σκυλάκι,ζούσα ελεύθερη και μόνη με άλλους φίλους.Όμως κάποια ημέρα από απροσεξία κάποιου οδηγού βρέθηκα σοβαρά χτυπημένη και εγκαταλελημένη στην άκρη ενός δρόμου.Πονούσα πολύ και φώναζα βοήθεια απεγνωσμένα για τρεις ολόκληρες μέρες περίμενα να με λυπηθεί κάποιος μέχρι τη στιγμή που με βρήκαν τα κορίτσια του καταφυγίου.Είχα ένα χάδι πλέον,έστω και στην καταστασή μου.Η όρεξη μου για ζωή ήταν μεγάλη,το πρόβλημα μου όμως ακόμα μεγαλύτερο.Τα πίσω ποδαράκια μυ ήταν σοβαρά χτυπημένα που αν δεν μου τα ακρωτηρίαζαν θα μου στοίχιζαν τη ζωή.Τώρα πλέον ζώ στο καταφύγιο με τη ν ελπίδα ότι κάπου εκεί έξω υπάρχει και μια οικογένεια για μένα. Κάθομαι πάντα έτσι περίφανη γι αυτό και τα κορίτσια με φων'αζουν Πριγκιπέσσα.Θα ήθελα πλύ να ξανασηκωθώ στα πόδια μου.Θα περιμένω με αγωνία μια πρόταση για υιοθεσία ή έστω καροτσάκι με ροδάκιαγια να τρέξω και έγω για λίγο πάλι!ta tilefona epikoinonias mazi mas einai 6972749658/ 6936793145/ 6974372172

From the album:
ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΥΙΟΘΕΣΙΕΣ by ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΖΩΟΦΙΛΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
http://www.facebook.com/photo.php?pid=21025&id=100001009666930



Ήμουν ένα πολύ όμορφο και παιχνιδιάρικο κουτάβι.Ζούσα μαζί με τη μανούλα μου και τα αδερφάκια μου σε μία αυλή χωρίς ιδιαίτερη προσοχή από την ιδιοκτήτρια μας,ώσπου μία μέρα κάποιος απρόσεκτος οδηγός με πάτησε και μου έσπασε τα ποδαράκια και την λεκάνη.Τότε βρέθηκαν στο δρόμο μου δύο κοπέλες η Ρένα και Φανή,αφιέρωσαν πολύ χρόνο και χρήματα για την φροντίδα μου.Τώρα ζώ ευτυχισμένη στο καταφύγιο εδώ και δύο χρόνια.Αν κάποιος από εσάς θέλει να με βοηθήσει με εικονική υιοθεσία ας επικοινωνίσει με τον σύλλογο.Όσο για την Ρένα και Φανή ένα μεγάλο ευχαριστώ για την αγάπη που έδειξαν σε εμένα και σε όλους μας.ΜΠΕΡΥ




ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΖΩΟΦΙΛΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ: ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΠΟΥ ΔΕΙΞΑΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΙΓΚΙΠΕΣΣΑ ΜΑΣ.ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΑ.ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ (EYR5252-037511-321)TΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ.ΘΕΛΩ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΠΕΡΙΘΑΛΠΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΑΝΑΠΗΡΟ ΖΩΟ ΤΗΝ ΓΛΥΚΙΑ ΜΠΕΡΥ.

To group στο facebook:

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΖΩΟΦΙΛΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001009666930

Email: sillogoszoofilongiannitson@gmail.com

1 σχόλιο:

Diomidis είπε...

http://looking4home69.blogspot.com/