Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008

Λεών - το τρίποδο λυκάκι


Μαζί με την καλημέρα μας και την καλή εβδομάδα, σας παρουσιάζουμε εδώ ένα υπέροχο σκυλάκι, που παρόλo που έχει τρία ποδαράκια δεν έχει χάσει την αισιοδοξία του για την ζωή.

Η αγγελία αυτή είναι αναδημοσίευση από εμάς, οπότε αν θέλετε να του δώσετε ένα καλό σπίτι, επικοινωνήστε απευθείας με το τηλέφωνο που δίνεται.

ειμαι ενας κουκλος μολις 6 μηνων! η ζωη δεν μου τα φερε καλα απο την αρχη. Με χτυπησε αυτοκινητο και το ποδι μου επαθε τετοια ζημια που δεν μπορεσαν να το σωσουν οι ανθρωποι που με αγαπη και υπομονη με φροντισαν τοσο καιρο.
Ειμαι όμως ενας ομορφος λυκος που σιγουρα θα εβρισκα συντομα σπιτι αν ημουν γερος...
Μου λειπει ενα ποδαρακι και εγω δεν το βαζω κατω αλλά κι εσυ δωσμου μια ευκαιρια! Μπορώ να χαιρομαι τη ζωη και ας εχω τρια ποδια. Σε περιμενω!
6974358571

Δεν υπάρχουν σχόλια: