Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2008

Λάζαρος - ένας τυχερός γατούλης



Ο Λάζαρος είναι ένας τυφλός γατούλης που είχε την τύχη από μικρός να μεγαλώσει σε σπίτι όπου τον αποδέστηκαν και τον αγάπησαν, χωρίς να αισθάνονται οίκτο για αυτόν. Εδώ παρουσιάζουμε την ιστορία του, όπως μας την είπε η "μαμά" του.

Τον Απριλιο του 2004 ενα γατακι γενηθηκε λιγο πιο ατυχο απ τα αδερφακια του
ή τουλαχιστον ετσι νομισε τις πρωτες 2 εβδομαδες της ζωης του...Με καποιον
τροπο, βρεθηκε παρατημενο κ μονο του σε εναν πεζοδρομο στο Ρεντη, αμαξια κ
μηχανακια περναγανε διπλα του για 2 μερες κ δεν ειχε κουνηθει.

Μεχρι που αποφασισα να το περιθαλψω κ να του βρω σπιτι. Ο κτηνιατρος μου
ειπε οτι ειναι -και θα μεινει- τυφλο αλλα κατα τ'αλλα η υγεια του ηταν
αριστη. Οταν ηρθε στο σπιτι εμοιαζε μικρο,απροστατευτο,καημενο κτλ αλλα
μολις μετα απο 2 μερες απεδειξε οτι ως τυφλος γατος, δεν ειχε τιποτα να
ζηλεψει απ τις 'φυσιολογικες' γατες. Ποτε δεν λερωσε εξω απ'την αμμο του,
επαιζε κ κυνηγουσε παιχνιδια με κουδουνακια, πηδαγε στο τραπεζι,καναπε,
καρεκλες, παγκο κουζινας κ παει λεγοντας,χωρις να πεφτει κ χωρις να ριχνει
τιποτα. Δεν το πιστευα κ ουτε κανενας απ οσους τον ειχαν δει να κινειται στο
σπιτι. "Μας κοροιδευεις ρε Ευα,μια χαρα βλεπει ο γατος''. Κι ομως, οι καλες
μου κτηνιατροι ειπαν οτι ειναι 100% τυφλος.
Ο Λαζαρος με κερδισε, απ τις πρωτες βδομαδες μεχρι σημερα, κοιμαται διπλα
στο κεφαλι μου, γυρναει πλευρο οταν γυρναω εγω, οταν εχει σκαρφαλωσει καπου
ψηλα και δισταζει να πηδηξει μεριμενει να ακουσει απο μενα οτι ειναι ΟΚ,δεν
υπαρχει κινδυνος, με εμπιστευεται κ υπακουει (ε,γατα ειναι, καμια φορα δεν
μαζευεται...!).
Πλεον ζουμε στην Ολλανδια, η πτηση δεν τον πειραξε καθολου,η φωνη μου τον
εκανε να νιωθει ασφαλεια κ πλεον απολαμβανει τον δικο του κηπο για πρωτη
φορα.Περιφραγμενο φυσικα. Οσο ζουσε στην Αθηνα μετα βιας εβγαινε στο
μπαλκονι, οι τυφλες γατες εχουν αυτον τον περιορισμο,ναι, αλλα τωρα χαιρεται
την ελευθερια του εξω με εμενα να τον προσεχω φυσικα.
Οι γατες με ειδικες αναγκες ειναι διπλασια πιο πιστες κ υπακουες, εκδηλωνουν
κατα τη γνωμη μου περισσοτερο την αγαπη τους κ τον Λαζαρο μου δεν τον αλλαζω
με τιποτα.
Πιστευω οτι ειναι απ τις πιο τυχερες γατες στον κοσμο :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: