Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

Τα σκυλάκια του Σπύρου ζητούν βοήθεια

Μας προωθήθηκε το ακόλουθο μαιλ. Τον Σπύρο τον γνωρίζει προσωπικά πολύ ενεργή εθελόντρια. Αλλά αν κάποιος θέλει να τον βοηθήσει μπορεί να επικοινωνήσει και μαζί του και να δει από κοντά την κατάσταση.
Είναι κρίμα τα σκυλάκια αυτά που δεν ενοχλούν κανένα να απομακρυνθούν από το χώρο τους ενώ μπορεί να λυθέί το θέμα με μια περίφραξη...

Οπως οι περισσοτεροι γνωριζετε, φιλοξενω 10 αδεσποτα σε μια προσκοπικη λεσχη. Δεν εχω ζητησει ΠΟΤΕ χρηματα απο κανεναν για το φαγητο τους, τους γιατρους τους η οτιδηποτε αλλο χρειαζονται. εχω μηδενισει την προσωπικη μου διασκεδαση και τα εξοδα μου και ασχολουμε μονο με αυτα. Τα σκυλια βρισκονται σε εσωτερικο χωρο και ΔΕΝ ενοχλουν κανεναν. Δεν υπαρχουν σπιτια γυρω.. Σημερα δεχτηκα την επισκεψη ενος αντιδημαρχου και μου ειπε οτι τα σκυλια θα φυγουν γιατι ερχονται παιδακια στους προσκοπους.. τι και αν ημαστε προσκοποι και αν ημαστε προσκοποι και μαθαινουμε στα παιδια,την φυση και τα ζωα.. ψιλα γραμματα.. Τα σκυλια δεν εχω που να τα παω και ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση να τα αφησω στο δρομο. Αρκετα ηδη τα εχω μεταφερει σχεδον νεκρα στο γιατρο απο τα διερχομενα αυτοκινητα. Μονη λυση ισως αποτελει η περιφραξη του χωρου. ειναι 180 μετρα η περιμετρος και το κοστος δυστυχως υψηλο.1800 ευρω.. μιλαω για περιφραξη 2 μετρα υψος και πολυ καλη ποιοτητα συρματος για τα σκυλια. τα χρηματα αυτα δεν υπαρχουν και ευελπιστω να μαζευτουν απο δωρεες. Για το λογο αυτο εχει ανοιχτει λογαριασμος στην Εθνικη Τραπεζα. 079/627362-99 στο ονομα Σπυρος Κυκνας. ευχαριστω και για οσους δουν κακοβουλα το μνμ αυτο θα τους πω απλα να ειναι καλα. 6946572122 adespotazwa@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: