Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2009

2 ημίαιμα λυκοσκυλάκια ψάχνουν κι αυτά το δικό τους σπίτι

Λάβαμε το ακόλουθο μάιλ για 2 σκυλάκια που κλασικά βρέθηκαν στο δρόμο επειδή κάποιοι ασυνείδητοι ιδιοκτήτες τα εγκατέλειψαν. Ξέρουμε ότι δεν είναι τα μόνα, ξέρουμε ότι όλοι όσοι θα ήθελαν να βοηθήσουν, μάλλον είναι ήδη υπερφορτωμένοι με τα δικά τους. Παρόλα αυτά αξίζουν κι αυτά μια ευκαιρία και ελπίζουμε να είναι στα τυχερά ζωάκια που θα βρουν το δικό τους σπίτι.






Σας είχα ξαναγράψει για αυτά τα δύο σκυλιά που φροντιζουμε στη γειτονιά.
Μου είχατε πει πως ο καλύτερος μήνας είναι ο Σεπτέμβρης. Σας στέλνω φωτογραφίες τους.
Ο Νίλο το αρσενικό είναι με τα κατεβασμένα αυτιά. Ένας πραγματικός φύλακας, πολύ γλυκό και συναισθηματικό σκυλί. Η Μέντα με πάνω τα αυτιά είναι τεσσάρων, στειρωμένη, εμβολιασμένη όπως και ο Νίλο. Η Μέντα αρέσει σε όλους αλλά εμένα μου αρέσει ο Νίλο γιατί πραγματικά έχει πολύ γλυκό χαρακτήρα και φροντίζει πάντα να μας προστατεύει.
Έτσι για την ιστορία να σας πω πως κάποιος ασυνείδητος τον παράτησε και έμενε για αρκετό καιρό σε μια οικοδομή. Μετά παράτησαν την Μέντα η οποία έτρεχε για καιρό πανικόβλητη πάνω κάτω τα στενά. Ώσπου βρήκε τον Νίλο. Την πήρε υπό τη προστασία του και εκείνη από τότε έμεινε μαζί του και δεν πήγαινε πουθενά χωρίς αυτόν.Τα ταϊζουμε αρκετούς μήνες αλλά τον Νίλο μάλλον κάποιος τον χτυπησε. Τον βρήκαν ετοιμοθάνατο και την Μέντα από πάνω του να κλαίει. Τα πήγε η κυρία που τους βρήκε στο γιατρό. Έκανε εγχείρηση είναι καλά τώρα αλλά δεν έχει που να μείνει όπως και η Μέντα. Η κυρία έχει άλλο ένα σκύλο και δεν την αφήνουν για δεύτερο. Εγώ έχω το σκύλο και τη γάτα μου οπότε είναι δύσκολο.
Σας στέλνω τις φωτογραφίες τους και σας παρακαλώ να προσπαθήσουμε μαζί να τους βρούμε σπίτι. Είναι πολύ καλά σκυλιά και τα δύο και δεν τους αξίζει πια να ζούν στο δρόμο. Όποιος τα πάρει να μην τον απασχολεί η ηλικία. Γιατί αυτά δεν έχουν σημασία. Σημασία έχει να δώσουν ένα ζεστό σπιτικό σε αυτούς τους πιστούς και πολύ συναισθηματικούς σκύλους.

Σας γράφω το κινητό μου:
6973873714:Μαρία
maria_despoina@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: