Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2009

Ο Αγέρας και το νέο του καροτσάκι!



ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.


Είμαι ο δίποδος Αγέρας που "εκαψα καρδιές". Ακόμα και τώρα παίρνουν τηλέφωνο διάφοροι καλοί άνθρωποι να ρωτήσουν απλά αν είμαι καλά, αν έχω βρει σπίτι, αν μένω κάπου ή αν με πέταξαν στο δρόμο.

Θέλω να σας πω ότι είμαι καλά. Μένω ακόμα με το Νίκο, το καλό μου φίλο, ενώ έχω γίνει "θρασύτατος". Κοιμάμαι όπου θέλω, κλέβω κοκκαλα απο τα άλλα σκυλάκια, κάνω τις φασαρίες μου και τις τρέλλες μου.

Τη νέα χρόνια μάλλον θα πάω στη καινουρια μου οικογένεια οπότε και θα σας ενημερώσω όταν θα ειναι οριστικό. Ομως αυτό που ειναι οριστικό ειναι το ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΟΥ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙ. " Κα Λένα, σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ & σε αγαπώ ακόμα περισσότερο".

Η κα Λένα είναι η καινουρια μου φίλη. Πήγαμε μαζί στο γιατρούλη, μου πήρε τα μέτρα και έτσι η κα Λένα μου αγόρασε το καινούριο μου καροτσάκι!!!!! Ναι , έχω καροτσάκι για να μπορώ να τρέχω στις βόλτες μου, να πηγαίνω για ψώνια, να κάνω μουρλιες!!!!! Βέβαια, δεν το έχω συνηθίσει και τώρα θα αρχίσουμε ασκήσεις & θεραπεία.
Αλλά εγώ σ' ευχαριστώ κα Λένα. Είσαι ο δικός μου Αι Βασίλης & θα σε ευγνωμωνώ μια ζωή!

1 σχόλιο:

eluda είπε...

Αγερα μου γλυκιε σου ευχομαι Καλη Χρονια ναχεις,και να βρης ενα σπιτι που απεγνωσμενα ζητας.Μακαρι να μπορουσα να σε κραταγα εγω,ομως τα`παμε και ελπιζω να μπορεσες να καταλαβης.Εγω θελω να μπορεσεις συντομα να συνηθησης το βοηθητικο καροτσακι σου,ετσι ωστε να μπορεις συντομα να τρεχεις,χωρις να σταματας καθε λιγο,γιατι σε πονουν τα κοκκαλακια απ τα ποδαρακια σου.Θελω να πω δε,ενα μεγαλο ευχαριστω,στην φιλη μας την Χριστινα,που μου`δωσε ολες της πληροφοριες για σενα και τον καλο μας φιλο Νικο,που με πολυ αγαπη και φροντιδα σε φιλοξενει,μεχρι να βρης ενα μονιμο σπιτικο.Ειμαι πολυ ευτυχισμενη που εστω κι αυτο το λιγο που μπορεσα,συνεβαλε στο να μπορεσει να γινη η ζωη σου πιο ευκολη.Σ`ευχαριστω που με δεχτηκες και μ`εκανες φιλη σου.Και παλι Καλη σου Χρονια γλυκιε μου