Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2008

Κουταβίνος και Ασπρούλα - τα σκυλάκια της Βάρκιζας


Τον πέταξαν στο δρόμο μαζί με πολλά άλλα σκυλάκια στην περιοχή της Βάρκιζας.
5 μηνών κουτάβι στο δρόμο τώρα που άρχισαν τα κρύα, δεν είναι και ό,τι καλύτερο...

Ας μας πει όμως ο ίδιος ο μικρούλης την ιστορία του:

Είμαι ένας κουταβίνος 5 μηνών και με εγκατέλειψαν πρόσφατα στη περιοχή της Βάρης Βάρκιζας στην ελεύθερη παραλία. Μου λένε ότι θα γίνω μεγαλόσωμος, αλλά ακόμα είμαι μικρούλης και φοβάμαι. Ευτυχώς μου κάνει παρέα η Ασπρούλα, και αυτή αδέσποτη που είναι λίγο πιο μεγάλη από εμένα και ξέρει τα κατατόπια. Με προστατεύει και μου κρατάει συντροφιά γιατί οι πιο παλιοί κάτοικοι της παράλιας μας κυνηγάνε γιατί δε μας ξέρουν ακόμα. Παρακαλώ πάρτε με μαζί σας, και σας υπόσχομαι να σας αγαπώ για πάντα και να είμαι το πιο πιστό σκυλάκι του κόσμου. 6944776808 + 6937145280, capoeirakat@hotmail.com

Εκτός από την Ασπρούλα, όμως τον μικρούλη φροντίζει και η Κατερίνα μας, στην οποία λέμε ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί με την όρεξη και την ενεργητικότητά της έδωσε νέα πνοή στο Αδεσποτολόγιο. Και φυσικά τον φροντίζουν και τα άλλα παιδιά που τρέχουν για τα σκυλάκια εκει.

Παρακαλούμε θερμά, βοηθήστε να βρεθεί ένα σπίτι για αυτό το μικράκι, γιατί πραγματικά είναι επικίνδυνο για αυτο να ειναι στο δρόμο. Αλλά, γιατί όχι, και για την Ασπρούλα, που τον έχει υιοθετήσει και τον προστατεύει. Πιστεύουμε της αξίζει.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

o koutabos dystyxos prin 2 meres mas afise ekei poy itan mesa sti kali xara me poli fagito kai paixnidi mesa se 2 meres ton "xasame"antio koytabe moy tha se thymame panta mazi me tin asproyla mas leipeis