Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2008

Η γουργουρίτσα Μπέλα



Ακόμα μια μικρή με "ειδικές ανάγκες" ψάχνει για σπιτάκι...
Η αγγελία αυτή είναι αναδημοσίευση, όπότε αν ενδιαφέρεστε να υιοθετήσετε την κουκλιτσα απευθύνεστε στο τηλέφωνο που δίνεται.

Χαρίζεται κινητή γουργουρίστρα... γατί κατώτερου Θεού!Η Μπέλλα δεν ήταν τυχερή στη σύντομη ζωούλα της. Λόγω ατυχήματος στην κάτω γνάθο της έκλεισε το στοματάκι της και δεν μπορεί να φάει παρά μόνο νερωμένη τροφή. Δυστυχώς, το "πρόβλημα" αυτό ΜΑΛΛΟΝ δεν μπορεί να διορθωθεί μόνιμα... ούτε με χειρουργική επέμβαση.

Κατά τα λοιπά είναι μια αξιαγάπητη γατούλα με περίσσευμα αγάπης, κοινωνική και γουργούρω.

Είναι περίπου 6 μηνών.

Αναζητείται σπίτι, μα κυρίως ψυχή που θα αντέξει την αγάπη της και θα την δει ως αυτό που είναι:

Ένα γατί ανώτερου και όχι κατώτερου Θεού...

Τί λέτε? Έχετε χώρο στην καρδιά σας για την Μπέλλα?
Τηλ. 6942201324

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ενδιαφέρομαι για αυτή τη γατούλα, την οποία θα μπορώ να πάρω σπίτι μου σε 1,5 περίπου μήνα διότι ως τότε θα είμαι εκτός Αθηνών. Έχω καλέσει στο πιο πάνω τηλέφωνο αλλά ο τηλεφωνητής μου λέει ότι ο αριθμός δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή. Αν εξακολουθεί να δίνεται η γατούλα αυτή για υιοθεσία θα ήθελα να επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου στο southsea7@yahoo.gr Ευχαριστώ, Γιούλη