Κυριακή 1 Ιουνίου 2008

Jude και Penn - 2 απίστευτα ζουζουνάκια!




Με λένε Penn και κάτω βλέπετε τον αδερφό μου, τον Jude.

Μας βρήκαν στην Κηφισίας που κλαίγαμε, πεινασμένα και αδύναμε. Πλέον όμως μεγαλώσαμε, παίζουμε και τρέχουμε και όλοι λένε ότι είμαστε πανέξυπνα, χαριτωμένα και πολύ υπάκουα. Α, ξέχασα να σας πω, εγώ είμαι τυφλός! Μην νομίζετε όμως, δεν υστερώ σε τίποτα από τον αδερφούλη μου, μην σας πω ότι τον ξεπερνάω κιόλας στο παιχνίδι και τις αταξίες!

Ψάχνουμε για μόνιμο σπιτάκι ή προσωρινή φιλοξενία καθώς η κοπέλα που μας φροντίζει δεν μπορεί, αν και θα το ήθελε, να μας κρατήσει για πάντα. Η αλήθεια είναι ότι είμαστε πολύ αγαπημένα και αισθάνομαι περισσότερη ασφάλεια με τον αδερφούλη μου μαζί, οπότε θα θέλαμε να μείνουμε μαζί. 6945905024, 6972315140, adespotakia@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: